سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آخوندزاده

حوزه/ مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه (س) با بیان اینکه حمایت از محور مقاومت طبق فرمایش مقام معظم رهبری فرض است، گفت: در این مبارزه فاصله کوتاهی که تا قله مانده است باید قدرتمند و با توکل به قدرت لایزال الهی سربازی آماده در میدان برای امام عصر عج و نایب بر حقش امام خامنه ای باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا آخوند زاده عنوان کرد: شهادت سید مقاومت ثلمه‌ای در جبهه آزادگان عالم وارد کرد که باید ضایعه اسفناک را به همه شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت گفت و امیدوارم که این شهادت موجب اعتلای فرهنگ مکتب مقاومت باشد.

وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله این نوید را می‌دهد که تا رسیدن به قله راهی نمانده است، اظهار کرد: وقتی دشمن از بقا و ماندگاری خودش ناامید شده است از این رو دست به هر کاری می‌زند و تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد؛ البته از این رژیم منحوس و جعلی هیچ چیزی بعید نبوده و نیست؛ زیرا سابقه درنده خویی و وحشی گری‌اش برای همه ثابت شده است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: رژیم صهیونیستی در هر زمان و در هر شرایطی که به او فرصت داده شود در کشتار و قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم عالم ذره ای تردید نمی‌کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با بیان روشن و شیوا وظیفه مردم را نسبت به مقاومت مشخص کردند و فرمودند که بر همه مسلمانان فرض است که در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حجت الاسلام آخوندزاده تصریح کرد: بین واجب و فرض تفاوت وجود دارد؛ فرض چیزی است که باید در همان لحظه اجرا شود و هیچ تأخیری قابل قبول نیست. در حالی که واجب چیزی است که باید در زمان مناسب (حتی با تأخیر) انجام شود.

وی اضافه کرد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و وظیفه خود را در شرایط کنونی بدانیم همچنین جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان در فضای مجازی با جهاد تبیین در بیان واقعیت های جامعه انجام وظیفه کنند. رهبر معظم انقلاب یک فضای عمومی را ترسیم کردند تا هرکسی متناسب با توانایی هایی که دارد در این جهاد عظیم شرکت نماید.

حجت الاسلام آخوندزاده یادآور شد: در این مبارزه فاصله کوتاهی که تا قله مانده است باید قدرتمند و با توکل به قدرت لایزال الهی سربازی آماده در میدان برای امام عصر عج و نایب بر حقش امام خامنه‌ای باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha